Friday 29 June 2012

Anak Angkat?

Salam 1 kampung.... lama nda update blog..... almaklum saja la bro, musim demam EURO 2012... tukar angin skit la...

Ok la.. Entry kali ni... aku saja listkan anak2 angkat aku setakat ni... untuk tatapan aku sendiri... hehe


Budgie


 
Pink_Necked Green Pigeon (Punai gading/kericau)

Serindit (Hanging Parrot)


 
 Java Sparrow


 Rex Rabbit


  
Pig-Tailed Macaque (Beruk)


 
 Asian Box Turtle (cuora amboinensis)
  

 
 Greater-Mousedeer



 Angsa


 
 Ayam Silkie


Asian Palm Civet (Musang Pandan)


Punai Tanah


White-Crowned Shama (Murai Batu Borneo)


 
 
Baby Magpie Robin (Murai Kampung) Handfeed


 
 Aligator Gar Fish

ok... cukup buat masa ni dulu..... hanya ni ja yg aku jumpa dlm memori hp aku.... yg lain belum sempat snap lagi..... gambar byk nda clear sbb pakai hp murah ja.... gambar yg nampak cantik tu sebenarnya ehsan dari internet supaya lebih menarik..... to be continue...


Oh ya...Turut tidak dilupakan..... antara yg pernah menghuni CRFCC dan kini Tinggal Kenangan.....


 
Kucing Hutan



No comments:

Post a Comment